Akademisyenimiz ve Öğrencilerinden Yeni Kitap

Haber Tarihi: 24.11.2020
İstanbul Ticaret Üniversitesi İnternet ve İletişim Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Doktora programında ders veren öğretim üyeleri ve sektörde aktif çalışan doktora programındaki öğrencileri ile bir kitap çalışmasına imza attı. 

Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilimdalı Başkanı Prof. Dr. R. Gülay Öztürk’ün editörlüğünde hazırlanan ve Nobel Akademik Yayıncılık tarafından yayınlanan “Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Kavramlar: Akademi Ne Söyler, Sektör Nasıl Uygular?” başlıklı değerli kitapta bireysel sosyal sorumluluk, paylaşım ekonomisi, içerik pazarlaması, dijital hikaye anlatıcılığı, transmedya hikaye anlatıcılığı, hiper hedefli kişiselleştirilmiş dijital reklamcılık, programatik reklamcılık, yeniden hedefleme (retargeting), ses teknolojileri, tüketici elektroniği şovu (CES), paralel gerçeklik, giyilebilir teknoloji, nesnelerin interneti, adreslenebilir TV reklamcılığı, yapay zeka teknolojisi,  reklam engelleyiciler (adblockers) ve mikro video reklamlar gibi dijital pazarlama iletişimi çalışmalarındaki yeni kavramların açılımını hem akademik hem de sektörel çalışmalar perspektifinden bulmak mümkün. 

Her bir kavramın detaylı şekilde örnek kampanyalarla somut hale getirilerek incelendiği kitapta, fütüristik yaklaşımlar ve terimler sözlüğü de bulunuyor.   

Bugün uygulamaları görülen ve gelecekte daha yoğun kullanılacağı öngörülen bu kavramların akademik ve sektörel çalışmalar için önemli bir referans kaynağı olacağı düşünülüyor.