EN
AR
Üniversitemiz
Tarihçe - Kuruluş
Yönetim
İdari Yapı
Mevzuat ve Protokoller
Kişisel Verilerin Korunması
Öğrenci
Hazırlık Okulu
ERASMUS Koordinatörlüğü
Ön Lisans
Uluslararası Ofis
Lisans
Yüksek Lisans
Doktora
Öğrenci El Kitabı
Kariyer Planlama Merkezi
Formlar
Üniversite Ortak Dersleri Koordinatörlüğü
Öğrenci Toplulukları
Sıkça Sorulan Sorular
Öğrenci Konseyi
Aday Öğrenci
Lisans
Lisansüstü
Lisans Öğrenim Ücretleri
Lisansüstü Öğrenim Ücretleri
Sanal Tur-VR
Yatay Geçiş & DGS
Akademik
Fakülteler
Meslek Yüksek Okulu
Enstitüler
İngilizce Hazırlık Okulu
Akademik Kadro
Akademik Takvim
YAPKO
Etik Kurul
Kalite Komisyonu
İstanbul Ticaret Üniversitesi Kitapları
Bologna Eşgüdüm Komisyonu
İstanbul Ticaret Üniversitesi Dergileri
Bölüm Web Siteleri
Merkezler
Uygulama ve Araştırma Merkezleri
Haberler
Üniversitemizden Haberler
Etkinlikler
Kampüs
Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
Psikolojik Danışmanlık ve Rehberlik
Kampüs Hayatı
Engelli Öğrenci Birimi
Bıstlab
Sosyal Tesisler
Öğrenci Ödülleri
Öğrencilerimizden Kareler
TİDER
Bilişim Hizmetleri
Personel E-Posta
Öğrenci E-Posta
TÜBİS
BİM Destek
Öğrenci Bilgi Sistemi
Elektronik Kaynak Kullanımı Kuralları
Kablosuz Ağa Bağlanma
İletişim
İletişim
Haberler
2020 Başarı Dolu Bir Yıl Oldu
Lisansüstü Öğrencimizden Büyük Başarı
Akademisyenimizden Yeni Kitap: İhracat Performansı
Türkiye'nin ilk İletişim Bilimi ve İnternet Enstitüsünden 'araştırma odaklı proje' hedefi
Tekstil ve Moda Tasarımı Bölümümüz Rusya ETNOMODA da
Dr. Öğr. Üyesi Güldenur Çetin’den Yeni Kitap
Akademisyenimizden Yeni Kitap
Akademisyenimiz “Osmanlı’nın Ticaret Seferleri”ni Yazdı
Uluslararası İktisat Düşüncesi Sempozyumu
Tüm Haberler
Akademisyenimiz ve Öğrencilerinden Yeni Kitap
Haber Tarihi:
24.11.2020
İstanbul Ticaret Üniversitesi İnternet ve İletişim Enstitüsü Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Doktora programında ders veren öğretim üyeleri ve sektörde aktif çalışan doktora programındaki öğrencileri ile bir kitap çalışmasına imza attı.
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Anabilimdalı Başkanı Prof. Dr. R. Gülay Öztürk’ün editörlüğünde hazırlanan ve Nobel Akademik Yayıncılık tarafından yayınlanan “Dijital Pazarlama İletişiminde Yeni Kavramlar: Akademi Ne Söyler, Sektör Nasıl Uygular?” başlıklı değerli kitapta bireysel sosyal sorumluluk, paylaşım ekonomisi, içerik pazarlaması, dijital hikaye anlatıcılığı, transmedya hikaye anlatıcılığı, hiper hedefli kişiselleştirilmiş dijital reklamcılık, programatik reklamcılık, yeniden hedefleme (retargeting), ses teknolojileri, tüketici elektroniği şovu (CES), paralel gerçeklik, giyilebilir teknoloji, nesnelerin interneti, adreslenebilir TV reklamcılığı, yapay zeka teknolojisi, reklam engelleyiciler (adblockers) ve mikro video reklamlar gibi dijital pazarlama iletişimi çalışmalarındaki yeni kavramların açılımını hem akademik hem de sektörel çalışmalar perspektifinden bulmak mümkün.
Her bir kavramın detaylı şekilde örnek kampanyalarla somut hale getirilerek incelendiği kitapta, fütüristik yaklaşımlar ve terimler sözlüğü de bulunuyor.
Bugün uygulamaları görülen ve gelecekte daha yoğun kullanılacağı öngörülen bu kavramların akademik ve sektörel çalışmalar için önemli bir referans kaynağı olacağı düşünülüyor.